søndag 23. oktober 2011

DIY: Bjørkehjerte

Lørdagskvelder er kjedelige!
Ingen ting på tv...
Så da må man finne på noe, og da ble det laget et hjerte av bjørk.
Hadde samlet grener for en stund siden, og de satte jeg i vann. Blir litt enklere å jobbe med da, blir mykere.
Så jeg satte meg ned på gulvet og begynte med å surre sammen 2 bunter i den tykkeste enden.
For at "buen" ikke skal gå opp, måtte jeg feste den slik at det ble en strek gjennom hjertet.. Skjønner? 
Får ikke helt til å forklare ;) 
Men du skjønner det når du ser bildet :)
Festet det sammen både i bunnen og øverst der kvistene møtes...
Tenkte å fylle ut hjertet inni, men det ble ingen suksess! :)

Så nå henger det et nytt hjerte på døra 
(kommer til å bytte ut sikebåndet med fisketråd tror jeg)

Lag deg et du også, kjempe lett! 

1 kommentar: