lørdag 3. september 2011

I never promised you a rose garden

Plantasjen igjen i dag.
Kjøpte enda flere roser og litt hortensia og lyng.
Kjekt med ting som er på tilbud!


Ble 2 busker med BONICA roser, 
og tidligere i uka kjøpte jeg 2 
EDEN ROSE.
Mangler et par-tre busker til,men det får bli til våren når utvalget er bedre :)

Ellers så ble det et par busker med hortensia.
De vet jeg ikke hvor jeg skal ha enda, men finner helt sikkert en plass til de også :)
Se så fine de er!

Ellers i dag blir det bare rolig, har slitt litt med elvebless i det siste, både i hals og på kroppen..
Det kjennes på kroppen at den er full av allergi medisin!
Men men..
Fikk en overaskelse i dag da jeg leste kommentarer jeg har fått på bloggen.
Jeg har fått kommentar fra selveste mrs hardy!!
Ble nesten litt starstruck! :)
Den damen der er utrolig flink og kreativ! 
Hun har ideene bak mye av det jeg har hjemme, bla det fine stuebordet som Øistein snekkret! 
Det gjorde dagen min bedre iallefall! 

Håper dere også har en fin dag!
Nå er det boligdrøm og te-tid!
Ajø!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar