søndag 7. august 2011

Ommøblering!

Stakkar, stakkar plantene mine!
Blir flyttet rundt.
Klarer aldri å bli helt fornøyd da vettu...

Men nå tror jeg at astilbene mine har fått sin plass.. Iallefall for denne sesongen :)
Slik så det ut før jeg begynte å ommøblere... Klapp på skuldren for at jeg husket å ta et "før" bilde!

                       Og slik ble det etter at Astilbene fikk seg en ny plass :
Ble litt bedre? Har lyst til å ta vekk alle disse versjonene av Tuja (har de et annet navn?)etterhvert også. Verken jeg eller Øistein er så fryktelig glad i de.. Og i tillegg er de OVER ALT!
Veldig fine disse Astilbene.. Har flere av de rundt omkring. Men de er litt mørkere rosa og rød. Jeg ønsker meg hvite!
Nå er det RBK kamp, og krysser fingrene for seier over Molde! Hvis ikke så får jeg nok høre det av sjefen... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar