lørdag 20. august 2011

Detaljer

Detaljer fra kjøkkenet:

Selvdyrket Basilikum! Jeg fikk det til på første forsøk, jippi! Sådde frø i april tror jeg, og jeg har nå 2 store, flotte planter som brukes flittig. Dufter nydelig! 

Norgesglass i forskjellige str. Kan ikke få nok av disse fiiine glassene!
GRIP DAGEN!
Vi har knotter fra Lisbeth Dahl på framsiden av kjøkkenøya, fint med litt spesielle knotter, ikke de kjedelige som alle har fra ikea
( Som jeg også har)
En av mange goder av å jobbe i barnehage 
Fast plass på kjøleskapet

Veldig glad i min søte sukkerbøsse fra Greengate.

I går fikk jeg gave fra en god kollega, 2 krus fra PIP! 
Kunne ikke passet meg bedre!
Blir ekstra godt med en kopp te til høsten i disse fine krusene ♥
Takk, Aud Eli :)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar