onsdag 4. juli 2012

Mira!

Hils på "Mira"!
Jeg fikk øynene opp for disse flotte bildene for noen år tilbake hos den gamle frisørsalongen min.
Utrolig fine farger,
kult laget og
fine motiv!
Når jobben skulle ha litt kunst på veggene, så anbefalte jeg disse bildene, og slik ble det.
Nå hengrer det små og store bilder av "Mira" rundt i hele barnehagen. Skulle vell egentlig tatt noen bilder av de også..
Kunstneren heter Mari Asmervik Trønsdal.
Veldig dyktig og kreativ!
Hun lager flere ting enn bare bilder.
Du kan lese mere om henne her!

Og så heldig som jeg er, så fikk jeg meg et bilde jeg også!
I avskjedsgave fra jobben (Tuuusen takk, nok en gang :) )
Er kjempe fornøyd med bildet, og ønsker meg enda flere!
Et stooort et hadde passet perfekt! :)


Så nå har du også hilst på "Mira" :)
Er hun ikke flott? 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar