onsdag 8. februar 2012

Snikkarboden

Ja, dette er da favoritt plassen til min samboer.
Kan være der i timesvis!!
Jeg bruker litt av tiden min der inne jeg også, men ikke så mye nå når det er så kaldt!

En plass der du slipper å være redd for å søle maling, få spraylakk på gulvet eller støv!
For alle disse tingene er det flust av, og det er bare flott :)

Skal si mannen har orden på sysakene (verktøy) sine inne i bua.
Og han har også nok av det, selv om han sier selv at han ikke har så mye(!!!)
Bare spør hva han ønsker seg til jul eller bursdag.. VERKTØY!

Flott at han har en hobby som han trives med.
Blir litt lettere å ha med å gjøre også da, etter et par timer i bua :)
Flott for meg også når han er i veien, bare send han ut i bua! ;D
Vinn-vinn situasjon det.
Jeg fornøyd, og han fornøyd!

1 kommentar:

  1. Så artig når du skriver og legger ut bilder Linda. Fortsett med det.! Tante Bodil

    SvarSlett