mandag 19. desember 2011

Englene mine

Til jul er det ikke mange nisser å se i huset vårt,
det går for det meste i engler.
Jeg er glad i englene mine, alle har de sin historie :)
"englekoret" ser ut som de kommer rett fra fest! Bustete hår        Dette er den første engelen jeg kjøpte
og røde i kinnet :)                                                                          meg. Like sjarmerende enda!

Adventstaken jeg kjøpte den tiden jeg var forhandler
for perfect home.

"Helårs englene"

Disse er ikke så veldig "julete", så de får stå fram hele året :)











Disse to er også fra perfect home.
Modell engler!
Lange og slanke...
Så årets nyinnkjøpte fra Walter&co
Englespillet med engler.
Er behagelig å hvile øynene på det? :)

Det var noen av englene som er i hus her.
Er de ikke fine?


2 kommentarer:

  1. Har du ikke bilde av deg selv da? Du er jo også en engel ;o))) Klem fra mamzen

    SvarSlett
  2. Haha! E jo dæ æ skulla lagt inn bilde av da :)

    SvarSlett