fredag 29. juli 2011

Savn!

I disse tunge tider, så kjenner jeg at jeg savner min kjære søster. Veldig mye!
Er flere dager jeg har vært på tur til å ringe henne for å be henne på grilling og besøk. 
Men det går jo ikke...

Det som har skjedd har gått inn på meg mere enn jeg trodde. Ligger og er redd om kveldene, og har mareritt om natta. Jeg hater at det er sånn! Men man kan ikke kontrolere sine egne tanker og drømmer... Håper de forsvinner snart... 
Og håper de forsvinner til alle dere andre dær ute som sliter med det samme! 

Håper alle sammen får en fin helg!
Nyt den!


1 kommentar:

  1. Det er rart å helt uvirkelig at noe sånt kan hende i lille trygge Norge. Avleggerne våre ble iallefall bekymra for at Trondheim stod for tur... og det ble vel egentlig vi voksne også, før vi fant ut at dette var en hendelse som omhandla Oslo. Forferdelig triste greier, og håper alle de som var involvert kommer til å komme tilbake til hverdagen tross sorg og savn. Det er vel egentlig ingen av oss som noen gang kommer til å forstå hvor traumatisk dette har vært for de som måtte oppleve denne tragedien på nært hold. Vi må ta vare på hverandre, ingen vet hva morgendagen bringer dessverre.
    Har laga meg en egen bloggroll for interiørblogger jeg leser, og har linket til din der også :o) Ha en fin sommer, Linda.

    SvarSlett